چند درصد از عملکرد کلیه نیاز به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، دیالیز مسئله ای است که باید متمرکز است. و چه زمان برای انجام بیماران دیالیزی نیز باید توجه. اگر چه، چه درصدی از عملکرد کلیه به دیالیز نیاز؟

زمان دیالیز از نزدیک مربوط به وضعیت بیماری بیمار است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، زمانی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کند، و آنها شروع به علائم آشکار است، مانند تهوع، استفراغ، سردرد، دیالیز باید انجام دهید برای از بین بردن این علائم. اگر بیماران هنوز خروجی ادرار عادی، می کند و علائم آشکار تجربه نمی کنند، حتی با سطح کراتینین بسیار بالا، که می تواند با این وضعیت بدون دیالیز باقی بماند.

برای بعضی از بیماران که علائم آشکار است، حتی اگر آنها دارای سطوح بالایی از کراتینین و اوره، شروع دیالیز اوایل برای از بین بردن این علائم برای جلوگیری از بیماری های کلیوی پیشرفت فرم. و برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا و دیابت، که باید قبل از دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز داشته باشد.

در این راستا مشکل به عنوان درصد از عملکرد کلیه که نیاز به دیالیز، بیماران بهتر مشورت کرده بود پزشکان و آنها شما را به بهترین پیشنهاد بر اساس شرایط خود را به من بدهید.

در واقع، برخی عوارض جانبی همیشه از طریق دیالیز آمده به شروع دیالیز، بدتر، یک بار شما را در سفر از دیالیز گام، شما می توانید دیالیز می کنید دوباره به دلیل علائم رخ می دهد که شما را متوقف دیالیز. این ممکن است به همین دلیل بعضی از بیماران نیاز به دیالیز.

بهترین راه به دور از دیالیز است برای پیدا کردن یک درمان که کار برای بهبود عملکرد کلیه. به عنوان عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، خواهد خروجی طبیعی ادرار و دیالیز انجام بیشتر.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1851.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان نارسایی م کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: